Hürriyet

12 Ocak 2012 Perşembe

Merhabalarr :):) 
ne kadar yazarsam yazayım doyamaz oldum son günlerde bloga ya okuyorum ya yazıyorum :) tabi aynı zamanda paylaşacak şeyler depoluyorum. genellikle her sezon bir önceki sezonun takipçisi olur kendinni yenilesede ufak tefek şeyler çalar. bu sezonda öyle geçecek bizim için. 

Bebe diğer bir  deyişle peter pan yakalar bu senede çok kullanılacak. Gerek monte gerekse demonte modelleri beğenilmeyecek gibi değil..











Smokinler erkekte de kadında da çok güzel duruyor. Hele feminen hale gelmiş smokinler bayanların vücut hatlarını daha belirgin ve şık yapıyor.
tabiki gecen sezon olduğu gibi bu sezonda aramızdalar.












Kemeri bu kadar çok seven bir millet olarak deri kuşak ve kayışlardan mahrum mu kalacaktık?..tabiki hayır :)  Çok sevdik onları.. Öyleki heryerde kullandık gömlek üstü,etek üstü,elbise ve hatta ceket üstü. Çokta yakıştı. buyüzden kullanmaya devam.. :)












Bin asırdır severim bol paçalı pantolonları :) Bir ara göründü sonra kayboldu ortalıktan :) sonra yanlış hatırlamıyorsam 2 sene önce D&G koleksiyonunda marine bir ispanyol yüksek bel pantolon çıkarmıştı. ondan sonra tekrar doğuş başladı. Ve bence çokta iyi oldu..





(çanta tabiki kaçmadı gözümden :):):) aynısından almıştım görür görmez :))






sıra geldi benim hayran olduğum parçalara :)) çok seviyorum yüksek yırtmaçları.. çok yakıştırıyorum bayanlara.. ama özür dileyerek balık etli ve daha şişman bayanların giymemesini istiyorum.. herşey yerinde güzel ama .. ♥ ::D








bordoya bayıldımmmm :)




sevgiler :) 



P.S: görsellerin hepsi internetten fakat çok eski olanlar var içinde yüzlercede resim var bende o yüzden nereden aldığımı bilemiyorum ve yazamıyorum.. çok özür dilerim...


Hiç yorum yok:

About